2009. december 8., kedd

Táncolnak a hölgyek...

Már jó ideje szerettem volna egy 'Rosy Sunset'-et. Megláttam róla ezt a képet, és beleszerettem. Nem mondom, hogy valószerűnek tűnt a színe, de úgy gondoltam, túl nagy bakit csak nem követnek el, nem igaz? Kicsit később, amikor a google képtalálatait megláttam, még gyanúsabb lett a színhelyesség, illetve -helytelenség :))), de a virág még így is a szívem csücskében maradt. Aztán eljött a nap, amikor felajánlották egy kispajtásával egyetemben. Persze, megvehettem volna mindkettőt (a másik megrendelt három mellé...), de az már anyagilag erős túlzás lett volna, így választásra kényszerültem...

...és nem Rosy nyert.
Mekkora mák! :D
Hogy miért? A fenti "felajánlás" előtt néhány hónappal vettem 2 virág nélküli oncidium bulbát, melyek közül az egyiket nemrég már be is mutattam. A másik tegnap kinyílt és mit látnak szemeim? Káprázat vagy sem, bizony akárhogy is próbálom azonosítani, mindig csak arra lyukadok ki, hogy az én Rosymmal van dolgom. :)))


Ő lenne az?


Vagy sem?


Igen?


Nem?


... :D

A virágszár(acska) kb. egy hónapig növekedett - sajnos nem tudom a korábbi képeket ellenőrizni/felrakni :(, mert még nem jutottak el hozzám a mentett adataim.
A virág legtávolabbi pontjain 3 centiméteres. :)

Miltonidium (oncidium) 'Rosy Sunset'


És végül egy kis "ismétlés"... :)
A korábban felrakott Sharry Baby két virágszára már pompázik, egy harmadikon elkezdtek nyílni a bimbók, a negyedik még várakozik. Így néz ki most:



Az illata? Mennyei! De tényleg... Így, hogy kinyílt már egy csomó virág, állandóan ontja mézédes illatát, ha csukva van az ajtó, rövid időn belül az egész szobában érezni. :))) Csodás!

Nincsenek megjegyzések: