2009. október 27., kedd

Fehér phalaenopsis

Amy Winehouse után szabadon: rehab. :D




első virágzás nálam


másik oldalról

A másodvirágzásról sajnos nem találtam normális önálló képet, gyanús, hogy azért, mert méreteinél fogva nem könnyen mozgatható növényke volt akkoriban. :) Ilyen kis "picurka" volt - a kép idén újévkor készült:


másodvirágzás alvórügyekből, kb. 4 hónappal az első virágzás után

Korábban még nem láttam normál méretű virággal rendelkező phalae-nál ilyen bokros virágszárat, kisvirágúaknál gyakori, többször ajándékoztam már olyat. Most "normál" virágszára van, éppen indulgató alvórügyekkel. 

4 megjegyzés:

Süti Bazár írta...

Már Cirmus koma is lenyűgözött tegnap, de ez a fehér csoda teljesen elbűvöl. Annyira szeretnék én is érteni hozzá! De már nincs szabad kapacitásom egy csepp sem. Úgyhogy csak gyönyörködöm. De azt nagyon!! :-))

egycsipet írta...

:) Yasmine, sajnos én is csak szeretnék érteni hozzájuk.
Örülök, hogy gyönyörködsz bennük, hozom majd a többieket is, ahogy elkezdenek virágozni. ;)

Szilvi írta...

Szia!

Nagyon szép! Tetszik az orchidea asztalkád, végre látok róla is képet, hogy milyen. :D

egycsipet írta...

Köszönöm Szilvi!
Az asztalkáról ez jó régi kép, most jobban tele van és kevesebb az éppen virágzó. Gondolom -remélem-, karácsony környékén most is ehhez hasonlóan szép lesz.